tisdag, oktober 08, 2013

Back in Sweden

Lite dålig uppdatering, jag vet, men det är mycket som händer just nu. Vi ska ju flytta hem till Sverige igen i november, förhoppningsvis redan i början av november. Så det är lite saker som måste fixas, håller för tillfället på att leta efter ett nytt jobb så jag hoppas att jag kan hitta någonting så snart som möjligt, hade även behövt hitta lägenhet och det är som sagt inte så lång tid kvar så min tid kommer i första hand gå till det och mitt pluggande. Sen får bloggen komma lite i efterhand.. men ska försöka skriva lite då och då i alla fall :) Men längtar riktigt mycket efter att få komma hem till Sverige igen, och jag hoppas verkligen att jag kan få ha mina vänner, min familj, och pojkvän i en och samma stad. För sån lyx har jag (vi) aldrig haft haha.

1 kommentar:

  1. Ska ni flytta till Helsingborg då eller? :)
    Åh du bör blogga på blogg.se istället, haha, hatar att kommentera här. :<

    SvaraRadera